Nya saker :D

Hejsan. Idag så gick jag till tandläkaren det gick hur bra som helt. Men jag missade typ hela filmen vi såg på franskan. Det var ju lite synd..fick värsta chocken idag då min tandläkare sa att jag inte hade några hål i mina tänder. JIPPI. :D. Jute vi hade läxförhör idag, det gick faktiskt ganska bra!. Men efter skolan så gick iallafall jag och möte mamma utanför h&m vid götgatan. Vi gick runt där och kollade på en jacka ått mig. Men hittade ingen fin där :/. Sen så gick vi och ått. Hade inte ätit någon lunch så var ganska hungrig :P. Eftere vi hade ätit så gick vi till ringen. Och där hittade jag en superfin höstjacka ine på h&m. Så jag köpte den, eller asså mamma köpte den, för det var hon som betalade. Köpte även en kofta ine på carlings. Den var vit och hade små söta robotar som håller varandra i handen. hiihi. Gick in på åhlens, där köpte jag ett svart nagellack och lite bra saker för huden :)

Sen så åkte jag hem, Jag vissar bilder på sakerna jag köpte idag lite senare. Men nu så måste jag på toa haha.
Hej då så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0