Men vafan!

GAH!!!

Suck...är lite små sur. Asså idag så skulle ju jag åka till gävle, och idag så ska även Sarorna, Agnes och Tora och iväg till toras landställe. Och så klart jag ville följa med på det. Men det gick ju inte efter som jag skulle åkte till gävle. Och igår så var min syster magsjuk och gissa vad? Nu ska vi inte åka idag utan vi ska åka imorn och komma hem på lördag, Men jag och Augusta hade bästemt att vi skulle vara med varanade på hallowen. Och det är ju på fredag. Men nu går ju inte det för jag åker imorn till gävle och kommer hem på lördag. Och jag är så jäkla sur, för nu kan jag ju åka till toras land. ASSÅ FAAN! Jag skulle hellre åkta till torasland en gävle nu.

Jaja. vad händer idag så? Jag kanse ska föla med mamma in till stan. Måste köpa en ny handsfree min har gått sönder och jag har ju ett par extra men jag gillar inte dom hölurarna som är på dom :/. Ska kanse köpa ett par nya byxor och så måste jag hem till pappa och till panduru. Haha jag tror jag faktiskt åker till stan idag :P. Men ska nog göra mig i ordning nu,
puss och hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0