Idag..då. :P

Hejsan, idag så fick vi godis på franskan höhö. Orkar inte sitta och om skolan så jag skippar den bitten efter som jag skrev det mäste i det förra inlägger :D.
Efter skolan så gick jag hem till pappa, satte mig framför tv en tag och sen så gick jag. Åkte till götgatan och där så tittade jag lite ine på monki. Efter ett tag så åkte jag till ringen, ine på h&m så köpte jag en hatt, eller basker då. En grå fin basker köpte jag :-). Sen efter ringen så åkte jag bara hem. Gick in i köket och såg att det var korv till middag, och jag äter ju inte korv. När ska dom fatta det`???. Får se vad det finns för annat hemma. Hoppas det finna något jag kan äta.

Ska köpta nya skor imorm, ett par röda eller mörkblåa convers! Och så får pappa köpa några riktiga höstskor. Vill ha ett par fina varma stövlar med en liten fin taxklack på hiihi. kan inte lägga upp bilder för jag sitter inte vid min data, men kanse senare?

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0