I skolan.

Hejsan, sitter här i skolan och ska jobba med mitt (eller det är inte bara mitt arbete utan jobbar med tora och sarorna också) Ska nog inte sitta och blogga så länge. höhö, måste ju jobba eller hur? Lyssnar på musik, min hörlur har pajat. Suck.... Haha vet ni vad som hände idag när vi hade lunchrast. Sara köpte en såndär cocosboll med skum i. Och när vi var i konvux så skulle sara vinka till saraS och linn. Haha och då så gick hon rakt in i en tv och tappade sin cocosboll :P HAHA LOL (töönt jag är) Men nu vill saraB skriva något. Puss och kram

Nu skriver sara lite: Hej på er alla teklas bloggläsare!
Tycker ni tentakels blogg är väääääärd eller vaad?? Huhuhu.
Jag tappade inte alls min coocosboll det är ljuuuug, Ne ja skojja jag gjorde faktiskt det men jag fick en bula och jag tycker inte tekla ska skoja om skadade människor. Nu ska jag gå och ringa rädda barnen, där augusta btw ska praoa, hhhahha geeeek, iallafall så ska jag ringa dom nu och be dom rädda min panna, och min cocosboll. Hahha undra om det finns någon förening som heter rädda cocosbollarna, hahahahhahahah om inte så ska jag starta en, Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0