HAHAHA!

Hejsan

Sitter och skrattar utt inlägget jag skrev imorse, fan vad många stavfal x) Men jag hade faktiskt inga lincer på mig och så stog datan så jäkla långt bort. Så jag skyller på det! Imorse så höll vi på att missa tåget. Vi kom pricis till tåget, fatta vilken tur :P När vi var frame i gävle så gick jag mamma och emilia till stan för att möta helena. Så vi möte henne, la in väskorna i bilen och gick sedan och möte anna, lina, mormor och alexander. Dom var på bibloteket för lina skulle låna hem böker. Så efter lina hade lånat 2 böker så gick vi och ått på donken. Jag har ju redan ätit på donken dena månad. Men efter som jag inte ått på doken i september så förtjännade jag gå 2 gånger i oktober haha (: Så vi ått på donken och sen så gick vi och köpte en födelsedagsprisent till min kusin alexander. Han fick en jätte fin stor bil. Den gillade han vääldigt mycket hiihi. Och så fick även jag och syrran prisenter. 200 kr var på h&m från anna.

Sen så skulle ju jag köpa nya hörlurar till min handsfree. Så vi gick in på teknick magasinet och där så pekade jag på ett par hörlurar som jag ville ha. Och mamma bha men e det rätt märke då? Så jag förklarar då för mamma att det inte spelar någon roll vad det är för märke efter som det bara är hörlurarna som jag behöver? Så jag och min syster förklarar om och om igen för mamma. Och killen vid kassan bara skrattar haha, förstår varför han gjorde det. Men till slut så bara räkte jag fram hörlurarna och bha köp dom det är rätt. Så mamma köpte dom haha äntligen! Och nu så kan jag även ha sköna hörlurar *stolt*

SkullCandy Ink'd Black(det var såna fasst rosa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0