Sjuk x(

Hejsan, usch mår inge bra ass! Redan igår kväll så kände jag på mig att jag höll på att bli sjuk. Så idag när jag vaknade så hade jag värdens huvudvärk, asså det bara bankade ine i mitt huvud...men bara på vänster sida? Och så hade jag skit nt i mage, måde nästan lite illa också :S  Inte kul säger jag bara! Så pappa fick åka och hämta mig hos mamma och så åkte vi till stan, men vi stannade utanför skolan så jag kunde lämna saraB mapp jag hade i min väska. När jag kom hem så ått jag en macka och lite kex. Var tvungen att äta något. Var så himla hungrig. Sen så har jag typ sovit hela dagen, men jag har fortfarande ont i huvudet. Så jag sover nu i pappas säng i stället för soffan hehe ^^. Kollar även lite på made, eller asså jag kollar typ inte, men ibland så öppnar jag ju ögonen och då är det lika bra att ha någo att titta på, eller hur? Men nu så orkar jag inte sitta framför datan länger, kanse sitter och läser några bloggar fort. Men känner att huvudvärken blir värre, men det går nog över med lite mer sömn sen. :)

Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

lovley!

2008-11-05 @ 19:27:12
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0