Nytt halsband ^^

Hejsan! Idag så var jag ju med augusta. Men inan det så gick jag och shoppade lite. Jag köpte då ett super läckert halsband på happy store. Den kostade 99 kr (ni får se på bild hur den ser utt ;) Sen så gick jag då och möte augusta, hon hade tydligen glömt att vi hade bästemt tid haha xD puck...men det ornade sig. Vi mötes utanför cafe soda och gick då till sandys eftersom det var fullt ine på soda. Så vi satte oss där och pratade. Asså herregud var sackta tiden gick! Asså vi bara satt och babblade på och så kollar vi på klockan och den är då bara halv 5! Asså vi kanse var där typ kvart i 4! Haha, och sen så babblade vi på lite till och det kändes som det hade gått ca 30 minuter, men det hade tydligen bara gått 5 min. Säger man inte att tiden går snabbare när man har kul xD (asså vi hade ju skiiit roligt så ni vet :P) Efter vi hade varit och fikat så gick vi runt lite. Sen så skulle augusta hem. Så jag gick en liten runda på götgatan, köpte lite underkläder på gina efter som det var ju 3 st för 129 :) Så jag passade på att köpa lite då ^^ Och sen så åkte jag hem och kollade på film. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0