Måndag.

Hejsan. Idag så var det en vanlig skoldag. Vi satt och pratade om kärlek på svenska lektionen. Vi har även en läxa tills imorn. På bilden så skulle vi rita av en bild + förstora den efter som bilderna vi skulle rita av kvar lika littet som en vykort (eller det var ju typ vykort haha) Jag tog en målning som hete Christina med blomma. :D Den blev ganska okej. Han bara göra klart skisse, men nästa lektion så ska jag börja måla.

Efter skolan så gick jag hem, eller jag åkte hem :P Köpte en bulle som jag ått sen när jag var hemma. Släppte också in måns. Och tiger har sovit hela dagen i mttt täcke haha! Men nu så är hon ute (tror jag?) Jaja, följde med mamma till affären. Vi köpte blåbärspaj och maaat. Jag fick även en tidning (Sofis Mode) Men nu så ska jag plugga.
Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Vad gott med paj!! :D

2008-11-10 @ 19:09:12
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh så gott med en bulle :)

2008-11-11 @ 15:31:33
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0