Måndag.

Hejsan. Idag så var det ju skola. Usch, vi ska redovisa på svenskan vecka 50! Gaaah.....asså vi ska typ göra en pjäs eller nått liknade...och vi fick inte ens bäsema egna grupper x( BLÄÄÄÄ snälla döda mig. Det var även en tjej som spydde i klassrummet. Blää igen :P Efter skolan så gick jag, Augusta, SaraB och Tora hem till Sara. Vi var bara där en liten stund. Vi tog lite foton och så började sara och augusta brottas ^^  Sen så gick jag hem till pappa och var där en stund. Vid 6-tiden så var jag så jävla trött! Men jag fick inte somna för då skulle jag inte kunna somna ikväll. Sen så klockan 7 så ått jag middag och sen så åkte jag hem till mamma. Så e hos mamma nu. Har ingen lust att blogga. Så hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0