Lördag.

Hejsan! Måste ringa pappa snart, ska fråga om jag ska få mina pengar till kläder. En fågel viskade i mitt öra och sa att det var rea på weekday? Så ditt måste man ju gå tilll, specielt nu när jag behöver nya byxor :D  Har hittat kamera sladden, så nu ligger bilderna på data bra va?  Igår kväll så lyfte jag upp måns lite så han kunde se vad som fanns på dörren. Och så  bha klättrar han upp haha xD Så där satt han och spanade och funderade på han skulle komma ner :P  Nu kan jag inte skriva mer, är så jäkla hungrig, men skriver senare under dagen.
Hej då

Kommentarer
Postat av: FEBB

jo hon köpte också en sån, kommer ihåg att hon fick låna 700 kr av mig.. haha och mona kallade oss tanter..

2008-11-29 @ 17:28:43
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: lina

Gud vad fin han är! Kan inte du skicka bilden? Om han vill ha ett nytt hem så kan jag ta hand om honom! Måns in my heart!

2010-05-24 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0