Kex och måla naglarna :D

Jappjapp, måla naglarna är nog det första jag måste göra asså! Usch usch på mina naglar asså! Ska nog sätta på dendär konstiga ansiktsaken jag fick av mina kompisar prisent haha. x) Sitter och pratar med Sara på msn, ska nog logga utt snart, men är inte säker. Det är svårt att bästema sig ibland asså. Måste ladda hem ny musik asså, vill nog ha lite mer musik på telefonen. Me like music <3 För ett bra tag sen så sprang jag och köpte kex. Men måste spara till imorn också hiihi. Funderar påvad jag ska ha imorn, kanse strumpbyxor ign eller ett par fina byxor, juste måste köpa nya byxor kom jag på nu. Kanse köper det på fredag. Då ska endo jag och Sarorna gå och shoppa ^^ Ska nog kanse köpa riktga höstskor´.

Ne nu kan jag inte skriva mer, nu måste jag gå på toa haha :P


Kommentarer
Postat av: Sara S

jag komm på jag kan inte föjla med på fredag ska till tandläkaren :(

2008-11-03 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0