Frisk :)

Åhh nu är jag ätligen frisk :D Fast i morse så hade jag pytte lite ont i magen, men det gick över sen när jag kom till skolan. Vi hade matteprov idag, de gick jätte bra. Men det var bara G nivå, man kunde få 20 poäng. Jag fick 16 av 20, men jag kunde inte svara på 2 frågar för att dt är en sida i min mattebok jag och min lärare skulle gå igenom tillsammans, men vi gjorde liksom aldrig det. Så därför kunde jag inte svara på 2 frågor för att jag inte had gått i genom hur man skulle räkna och blabla. Så på tordag ska hon förklara och då ska jag göra dom 2 frågorna. Så om jag klarar dom så för jag 18 poäng ! Vi skulle ha gympa med 8A idag, men vi hade inte det. Fett skönt asså haha. Så det var bara våran klass idag (8F) Vi hade syrketräning, jag tyckte att det gick ganska bra hehe..vissa saker kanse var lite jobbigt xD Men gympa ska vara lite jobbigt, men inte för jobbigt. Efter skolan så gick jag hem , sara och jag skulle ju shoppa, men båda var så trötta efter gympan så det blev inget. S jag gick hem oc gjorde nudlar och ått min choklad jag köpte idag under lunchrasten. Ikväll så ska jag äta pizza till middag. Har seriöst idag ätit pizza till middag på en evighet (känns det som iallafall) Ska nog börja sticka på min halsduk sen, den blir ganska bra, men jag var tvungen att börja om för jag hade tappat typ 3 maskor (säger man det?) Jaja, jag hade iallafall gjort det xP Så jag började om och nu så ska jag försöka bli klar med det under helgen. Kanse kommer ganska lång, men kanse inte bli klar pricis men hoppas det iallafall :)
Igår när jag var sjuk så gjorde jag en tatuering på mig som man fick med av ett klubbpaket,
så här såg den utt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0