Film :D

Hejsan, sitter framför tv med datan iknätt. Kollar på Da Vinci-koden har aldrig sätt den filmen förut. Men asså den slutar 23:55 :S Så är osäker om jag ser på hela filmen. Men annars så hyr jag den bara ;) Idag så har jag inte gjort så mycket, pluggat lite matte och kollar för det mesta på tv. Imorn är det skola och på onsdag ä'r det skoldisko och vet ni.....vi MÅSTE gå och vara där i2 timmar!!! Men vi får förstors sov morgon till halv 1. Men om man inte går så får man inge sov mrgon. Men nu så ska jag se på filmen igen hej då


23:35 sitter fortfarande och glor på filmen, men jag tror jag går och borstar tänderna nu och sen så går jag och lägger mig, är gaaanska trött xD Men jag skriver imorn, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0