081109

Hejsan! Igår så var jag vaken till typ halv 2! Så vaknade ganska sent också typ vid 11 tiden hehe.  Men nu sitter jag här i soffan och äter godis ^^ Idag så ska jag nog bara slappa. Kanse pluggar lite no också, får se. Igår kväll så satt jag och kollade på 27 dresses och Juno. Tycker faktiskt inte att juno är så bra, den är ganska dålig faktiskt. Den är så himla seeeeg! Haha, men jag orkade inte leta efter filmer så jag tog dom 2 första bästa jag såg xD Men 27 dresses är ganska okej tycker jag, det är en sån film som man fattar vad som händer på slutut :P Men nu så ska jag se någon bra film. hej då


Kommentarer
Postat av: Karin

gillar juno:)

2008-11-09 @ 16:00:54
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0