Vad ska jag ha för kläder imorn :S

Opps...kollade i garderoben och vad ser jag...jo typ 5 klädesplag, och inga favoriter pricis. Och dom kläderna hade jag ju förraveckan, och så har jag INGET som passar till dom! Men nu så ska jag inte sitta och sura för det. Imorn så fyller min pappa 48 år.  Gamal gubbe börjar han bli höhö. Han får sin fördelsedagsprisent på morgon, och efter som jag endo ska springa ner och köpa bröd på morgonen kan jag lika gjärna köpa någon liten bakelse. :-) Tänkte ta med plätar, men jag vill liksom aldrig ha plättarna sen. Så därför blir det ofta pasta sallad eller mackor ^^ Kollade på Dh fasst jag redan har sätt alla avsnitt. Men man fattar liksom lite mer när det är svensk text.  Men nu så ska jag se på christine.Det är så himla bra. Se det om ni inte har sätt det :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0