Torsdag.

Hejsan! Hoppas ni hade en trevlig och rolig julafton. Det hade jag iallafall, vi fick stanna hemma eftersom min syster var sjuk. Kollade på Kalle Anka och ått en god julmat, efter som vi skulle åka bort under julafton så hade vi ju ingen julmat hemma. Så pappa sprang ner och köpte lite mat. Skinka,sill, köttbullar, prinskorv m.m. Men tyvärr så glömde han axan buhuu. Och jag fick jätte fina julklappar också. En stor klocka, en plattång (som jag kanse ska byta till en volymtång eller en locktång), kläder, godis, pengar, prisentkort, en jätte fin väska och så lite till :D  Asså väskan jag fick är jätte fin, men det känns värkligen att nån av mina kompisar också har en sån väska haha. Men äsch, jag fick den ju i julklapp ^^ Idag så har jag inte gjort så mycket, har bara varit hemma och kollat på filmer. Humm..vad ska jag skriva? Det finns inte så mycket mer att skriva nu. Hej Då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0