Ska hem till mamma snart :P

Hejsan!  Under lunchen idag så gick jag sara x2 och tora till ringen, gick och kollade lite på duka och indiska. Sen så gick vi till carlings, skulle lämna tillbacks tröjan jag köpte iger. Men tydligen så behöver man passfoto eller något liknade.  Suck...så jag kunde då inte lämna tillbacks tröjan. Så får göra det imorn då bläää! Efter det gick bara jag och saraS och sate oss och vilade. Sen så gick vi in på h&m, där ine så såg vi tove och amira. Sen så gick jag och sara till eriksdalsbadet. Vi skulle ju simma idag, (asså vi har friluftdag, och vi fick simning) Asså det vara bara jag och Sara som var tjejer som gick i 8an haha, Asså restan var ju 7or, det var några 8or till, men dom var ju killar :-P Vi behövde bara simma 400 m, sen så var vi klara lätt va. Klockan halv 3 så var vi tvunga att börja göra oss i ordning.  Jag och sara tog bussen hem. Och ah, nu sitter jag hemma och ska klä på mig och sminka mig lite. Hej då
Gamal bild på mig och sara, där var man blond höhö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0