Neeej !?!?

Hejsan! Idag så pratade vi lite om hamlet. Och så fick vi spela upp en teater från Romio och Julia, Midsommarnattdröm (tror jag?) och Hamlet. Jag, Sara x2 och Tora spelade upp en liten scen från En midsommarnattdröm, Sarorna tog huvurollerna och jag och Tora sa typ ett ord var haha xD På gympan så spelade vi spökboll, det var jätte roligt! Som sista lektion så hade vi matte. Juste vi fick också veta vad vi ska göra på torsdag. Alla 8or och 7or får välja en sport som dom vill göra på torsdag efter middag. Asså det finns ju ett par sporter man får välja mellan. Jag och SaraS fick simning. FATTA VI SKA SIMMA! Bläää vill inte ha simning. Amanda fick också siming hehe. Och gissa vem som ska också ha simning ESTRID! Åhhh....pallar inte henne seriöst...henne jäkla irreterande röst. DÖÖ! Suck..jaja efter skola så gickjag hem och gjorde plättar med grädde och sylt. Ska ha med mig plätter imorn till lunch, tror jag. Kanse tar med en macka eller något liknade. ;-) Vi ska nämligen till något museum, och då  äter vi där istället för i skolan. Ja, det var nog allt som har hänt idag, Sara x2 och tora gjorde en dans medans vi väntade på att vi skulle börja, :-) Nu var det allt,  hej då ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

mm mysig stad:)

2008-12-02 @ 18:00:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0