Grattis pappa.

Hejsan! Idag så åkte vi till ett museum med klassen, det var värkligen kul att lyssna och titta på konstvärken. Jag och SaraS fick hittade inga lediga stolar, så vi satte oss på golvet vid ett littet hörn (utt mobbade höhö) Jag ått en macka och kex, och så drack jag coca cola.  Efter vi hade varit på museum så åkte vill tillbacks till skolan och så fick vi en bytte lite bild som vi skulle förstora....fyfan vad dåligt det gick för mig, hade skiit svårt att få fram den gröna färgen som var i bakgrundet!!! Efter skolan så gck jag, tora sara x2 till skrapan, vi tittde lite på mobiler och kameror. Efter det så gick vi och köpte lite godis, eller tora köpte. SaraB skulle bara köpa en liten godisfisk, och han i kassan bha en krona tack, Sar bha va 1 kr för e liten godis, han bha jaaa. Sara bha men påsen väger ju också. haha ojoj vad sur han blev på Sara, Sen så gick vi till ringe, kollade lite på mobiler ine på telenor, herregud vad sura dom var där ine. Man fick ju knappt röra mobilerna haha xD Sen så gick vi in på h&m, där så köpte jag en kofta för halva priset. Sen så gick SaraB och Tora hem. Så då gick jag och SaraS runt lite och kollade. Vi gick till åhlens, där så skulle jag köpa ett par strumpbyxor, men dom hade inte ett enda par i storlk 34? Efter åhlens så gick vi in på carling, köpte ett linne. Men jag ska lämna tillbacks det. Det satt inte alls bra! Sen så gick vi hem vid halv 6. Vi åkte t-bana hem haha, men var hemm vid 6 (asså vi gick inte pricisprick halv 6) Då blev det tårta efter som pappa fyller år idag ^^ Sen så vid 19:15 så gick vi utt och ått china mat. Mums det var super gött. Jappjapp, imorn så är det simning för mig och SaraS. Så ska packa ner mina grejer nu. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0