Fredag.

Hej! Idag så var det ju skola, som vanligt hehe. På svenskan idag så såg v på en skiit konstig romeo och julia film xD Asså det var liksom som ny tid. Vapen och hela köret. Men dom pratade som dom gjorde för typ 500 år sen. Vi hade även gympa med 8A idag, och det var en jätte rolig gympalektion!!!! Vi gjorde, eller man kanske inte säger gjorde? Äsch skit samma, vi eh..gjorde gladiatorerna. Asså vi gorde ju olika stationer som dom brukar ha i det program. Fan vad jag ägde vid ehh..ringarna haha xD Vann över både SaraS och SaraB, hihi hägde ju där på ringarna medans dom klängde fasst sig på mig. :P Och så armbryning, jag och Amir är typ lika starka hehe. Hoppas vi gör om det igen, det var ju värkligen skit kul! Men efter gympan så gick jag, SaraB och Tora och hyrde björn gustavsson filmen, tyvär så måste jag säga att ni inte ska hyra den, asså det är typ bara klipp från melodifestivalen, morgonsoffan och parlamenet. Alla dom klippen har man ju redan sätt ju? Men så klart så fick man måga goda skratt hehe. Vi köpte även mackor, ostbågar, choklad julmust och sist coca cola :P Och vi som skulle vara nyttiga, lyckat.  När vi kom till sara så satte vi på filmen och ått det vi hade köpt, efter filmen så tog vi lite bilder. Vid 5 tiden (tror jag)  kom saraS från tandläkaren, hon hade lagat ett hål som hon hade i tanden. Och sen vid halv 6 så gick iallafall tora, hon skulle åka iväg och hälsa på sin morfar. Så då fck saraB en idee att hon skulle göra om en bild på mig och saraS....det gick inte så bra....Men efter en stund så kläde vi om oss och tog en massa foton Och så sprang vi och byte om igen och igen och igen. SaraB har ju alla bilder, men hon ska skicka 4 st, så ni får se hur vi kläde oss, bra va? Vi hade värkligen super kul, eller det tycker jag iallafall. Dom kanse tyckte det v skiit tråkigt. Men tror inte det hiihi. Klockan 7 så gick vi hemifrån sara. På söndag ska jag ditt fort och hämta en kjol om jag ville låna. Ska se om vi kan laddaöver alla bilder på en cd skiva sen. Vill ju ha dom bilderna :P
Nu så ska jag se are you smarter than a fifth grader.  Hej då ♥


Kommentarer
Postat av: sara b

jag hade faktiskt också riktigt roligt :) men jag måste ju städa också.. -.- (A)

2008-12-05 @ 20:48:26
Postat av: Sara S

Jag hade också skit kul :) det måste vi göra om flickor !

2008-12-05 @ 21:06:44
Postat av: Carita

Åh, var filmen bra? :*

2008-12-06 @ 12:21:16
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0