värme ^^



It's okay even if it hurts - Seohyun (snsd)

åhh ja! Äntligen är det lite varmt tackvare denna sak (se bild). Ni kanske inte vet vad det är, men det är ett element haha :P Den ger faktiskt ganska mycket värma och förförsta gången på typ 2 veckor kan jag äntligen gå in i mitt rum utan att få köldskador! Ni ska bara veta hur kallt det var, och jag är inte den typ som fryser så specielt lätt! Sov med kläder på och täcke och frös endo helt sjukt!! o_O Men nu är det varm och skön!

Imorn fyller syrran 18 år, fatta 18 år oj vad tiden går fort :P Ska även gymma imorn, har varit så jävla slö på den så imorn måste jag gå. Ska försöka gå ner mins 1 kg till den 23 september då jag fyller år :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0