eh..hur i f*n fick du....ja du ser!


waa! jag vet att daesung (från bigbang) hade en bra kropp, men wtf? Såg denna bild på allkpop och blev helt hjärndöd i typ 5 min haha! Seriöst hur gick detdär till? snacka om att han har tränat upp sig för sin roll i what's up (jag tror dramaserien hete så, inte 100% säker!!) Ahh men seriöst ser ni kroppen eller haha! Har aldrig gillat Daesung för hans ansikte utan mer för han roliga/charmiga personlighet och hans (underbara) röst, men nu kan man ju gilla honom för kroppen också haha!

Släng dig i väggen Taeyang, Daesung is here!

Ja när man endo pratar om Daesung så kan man väll slänga in en liten video också! Såg detta klipp för lite mer en ett år sen och skrattar fan lika mycket nu som då haha, när han ramlar med tjejen i famnen AHAHAA! Hittar inte videoklippet m eng sub, men ni behöver inte fatta vad dom säger, btw Rain är med i klippet ^^ 
 


Kommentarer
Postat av: MK*

Jag dog när jag såg han kropp på allkpop! Ofta lilla söta dae har en sån kropp :(

2010-11-11 @ 19:31:36
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0