Biologi prov.


                                    Clouds - Dumbfoundead ft. Jay Park & Clara

God Kväll, idag så hade NP i biologi och om man ska vara riktigt ärlig så var det ''lättare'' än vad jag trode, det var svårt men inte så svårt jag trode det skulle bli :] Efter biologi proven så hade vi ett tråkigt klassråd och sedan bild. Vi fick foto under bilden för att våran bild lärare ska tydligen göra en fotobok till oss (förmodlig så får man en var) Ganska kul att hon gör något sånt tycker jag, även om man var tvungen att ta ett ensamt foto på sig själv haha xD Efter skolan så skulle jag på läxhjälp, men den var inställd så jag gick hem och ått en pizza, och tjaa..efter det har jag inte gjort något alls..eller jag pratade ens stund med Augusta men det är allt , no life! Puss och Hej ♥


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

om du gör bloggen bredare kommer headern inte att passa. jag ska slänga upp en videotutorial om det lite senare! ^_^

2010-05-07 @ 17:41:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar också japan! Vi kanske kan åka dit på någon resa tillsammans! Fast vi känner ju inte varandra.. haha knasig tanke nomber uno..



2010-05-24 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0