SOOOOL!


(skit dålig bild, men jag har bara mobilkameran just nu! :])
hejsan! Äntligen så har man haft chansen att ligga och sola haha, har faktiskt blivit lite brun, och inte röd även om jag solar utan solkräm :P Åkte till stugan idag (är i varberg och bor hos min mammas pokjväns föreldrar och dom haren lägenhet i stan och en stuga på landet) och där så låg jag i solen i 3 timmat, för så kort tid så fick jag faktiskt mycket färg, ni ska se skillnaden mellan magen och armarna haha :P Jag, emilia (=min syster/djävulen), Emelie och hennes kompis gick och spelade lite golf, alltså inte mini-golf, utan vi tränade på att sjuta iväg bollen, så man kan gå och spela på ''riktigt'' sen! Var ganska kul och jag kommet långt med vissa bollar ;) Ått middag + tårta till efterrätt mums! Min mammas pojkväns föräldrars kompis var där och hans såg ut som pettson från pettson och findus xD Är iallafall i lägenheten igen och läste precis att Sunye (från Wonder Girls) pappa har dött, hoppas att hon mår bättre snart!! <3 Ja, det var allt från mig, imorn är det marknad och den ska jag gå på, måste även köpa ett par mjukbyxor.PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0