Söndag 2010


Hejsan! Sitter och har hårfärg i håret och hoppas att det blir ett par nyanser blondare, ska ha i hårfärgen i ca 30 min. Men jag tror att jag inte kommer ha i den så länge just för att jag inte vill att det ska bli tok för ljust :P Köpte hårfärgen i Farsta Centrum, så åkte ditt och köpte det + deo och bra sak för hyn haha, ni ser ju på bilden!

Ska hem till pappa sen och imorn är det skola, vet inte vad jag ska göra efter skolan. Kanske köpa något tills skolavslutningen..det ska tydligen inte bli så bra väder..suck. Menmen, ska kolla lite på bloggar nu och sen kanske det blir ett Simpson avsnitt. Puss <3

Kommentarer
Postat av: your dream closet

tycker absolut du ska testa kastanjevaten, det är toppenbra verkligen :)

2010-06-07 @ 17:24:25
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: t

Hhaha fan jag skrev fel xD ändrade nu! tack iaf ^^

hur haru tänkt ditt hår ska bli:D

2010-06-07 @ 22:03:25
URL: http://babybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0