Skolavslutning



Hejsan! Igår var det skolavslutning och då var det sista gången jag går på Åsö och ser klassen (okej jag kommer ju se visa människor, men vi kommer ju aldrig vara en klass igen!) Det blev klassfoto och så var det lite snack och sånt i aulan, vi fick tårta och läsk och sen så slutade vi runt halv 12 tiden, stog och kramde alla och sa hej då! Efter avslutningen så jick jag, Augusta och SaraS till ringen för AUgusta skulle köpa en prisent till sin pappa som fyllde år igår, hab fick 2 böker. Klockan 1 så var vi hos AUgustas pappa och där så blev det lunch och tårta mums, Augusta fick även en systemkamera som avslutnings prisent :) Klockan halv 4 så möte vi upp SarasG och Alva utanför Vivo och köpte en lite mat och sånt efter som vi skulle säta oss vid tanto.

Vid 4 tiden så möte vi upp nära killar från klassen och vi åkte då buss till tano, busschaffören blev skit sur på Chai haha, hursomhelst så satte vi oss vid tanto och pratade. Sen så skulle killarna gå och köpa mat så dom gick (och var seriöst borta mer än en timme!) Vi grillade lite och dom flesta drack cider och champagne (inte jag dock, dricker inte ^^) Efter någon timme så kom Hanna och så kom Linn också, efter en stund kom polis dom kom ju till oss för att se om vi hade någon alkohol..men vi hade redan gömt det i buskarna haha!

Pallar inte sitta och skriva vart vi gick för vi var seriöst på 100 ställen haha! Vi kom iallafall till någon park och där var ju SJÄLVKLART polisen, dom felsta var ganska fulla när vi kom och vid 12 tiden gick vi och käkade på donken, hade inte ätit någon på hela dagen ju (förutom tårta och en macka :P) Efter donken gick vi alla hem till Chai och var där i njaa...30 min kanske? Var hemme vid 02:00 och käkade lite godis och gick sedan till sängs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0