Bal imorn


hejsan! Idag så fick vi faktiskt se en pjäs i skolan ''ung utan pung'', pjäsen var rolig, även om det var ganska mycket nakenhet, vafan..dom stog ju nakna på scenen haha! Efter skolan så åkte jag in till ringen och letade efter en balklänning, hittade en på JC för någon vecka sen men var inte 100% säker om jag vill köpa den. men tillslut så blev det den klänningen iallafall ^^ Hittade dock inga skor till klänningen, så får ta något hemmifrån...! Åkt hem från farsta och köpte jordgubbar (och en banan) på konsum, mums. Youtube är skit segt, fan hatar det! Då kan inte jag lyssna på musik eller kolla på videoklipp..döö! Det var allt, puss!


Kommentarer
Postat av: t

Det ääär skitsnabbt!! Håret växer ju 1cm/månad NORMALT! Och vafan :o shitshit kan tänak mig de är dyrt för dig o gå till frisören också!



och skitsynd om du har klippt en rikrigt fin frisyr och sedan växer den ut efter nån månad :/

2010-06-02 @ 23:27:22
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad jag blev sugen på jordgubbar nu!

2010-06-07 @ 12:19:13
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0