Bal 21010


(SaraB Chai Auguat Felix och Max)

hejsan! igår var det faktiskt 9ornas bal! Jag var hemma hos Augusta vif halv 5 och kläde på mig och så var saraS där också (ja..och så Augusta såklart :P) Vi gjorde oss i ordning och sedan så gick vi till skolan, dock så var vi först där, så vi gick och satte sig bakom skrapen en stund. Efter en liten stund kom Max och Felix, dom skulle tydligen möte Chai där, så när Chai kom så gick vi 6 till tillsammans till dom andra! Man stog typ utanför och väntade att få komma in i ca 20 min eller något sånt :) En kille, Jack tror jag han hete kom i klänning och blev även balens drottning haha! Dom kom 2 komiker till balen, och jag måste säga att tjejen var skiiit tråkig. jag satt med Augusta och Tove (från 9E) och ett X antal mer personer. Vi hade det jätte kul och drev med 8orna LOL. Tyvärr var det en tjej som fick knät ur led och fick åka till sjukhus. Jag, Sara och Augusta stog mycket på altanen med en massa andra 9or och det var faktiskt kul på balen :) Det bästa var när SaraG, Alva och Tove dansade till Ghost Busters! Efter balen var jag med Sara och Agge, Max Felix och Chai. Vi skulle gå till någon park där det tydligen skulle va en massa andra. På vägen ditt så va även Linn och Maxkallamigvafanduvill med. Var så ganska kallt ute (gick ju runt med en liten klänning ju) så fick låna Chais kavaj TACK! Vi gick runt lite och när vi var i Slussen så frågade jag och Augusta om vi inte kunde få en varsin heliumballong, det fick..han gav mig och Agge en fett jävla puss på kinden xD Var hemma runt halv 1 tiden och satte mig och ått lite, det var ju inte specielt god mat på balen. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Nicki

SVAR: Ja eller hur ! Vi hade niornas bal igår också , men jag får vänta till nästa år för jag är en liten åttondeklassare fortfarande x]

2010-06-04 @ 20:33:26
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: A

lägg ut bilderna på fb

2010-06-05 @ 00:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0