1 year of kpop!


                                     
Shit, jag kan inte fatta att jag har lyssnat på kpop i ett helt år just nu! Från början trodde jag värkligen att jag endast skulle lyssna på det i några månader. Och sen så skulle jag tröttna på det, men nej, så var det inte! Varje dag hittade jag en ny låt jag älskade, en ny grupp och människor jag inte kunde sluta stirra på! Alla program jag har kollat på och skrattat till, wild bunny, 2ne1/bigbang tv, dream team2, SGB...you name it!

Jag har blivit medlem på fansidor (snsd=soshified), hittat hemsidor som skriver om kpop nyheter (sookyeong.wordpress.com bästa sidan!) Jag har äntligen fattat hur man kan älska en artis, hur man kan vilja träffa en person så mycket, jag är fan av 2pm, och jag grät när jag läste att Jay aldrig skulle komma tillbacks, jag fattar nu hur folk kan gråta över någon dom inte känner Jag vet att en dag kommer jag sluta lyssna på kpop, men jag hoppas att det kommer ta ett par år innan jag gör det ♥


Kommentarer
Postat av: t

Ahh, de sjukt! och du är inte ens asiat hahaha :o önska fler ickeasiater kunde uppskatta asiatmusik överhuvudtaget utan att hålla på med sina "chingchong ljud" ><



Gad jag var typ 2-3 månader seg med att jay var med, sen de va då jag börja gilla han också o böla o ville han skulle tillbaka >< fkn



2010-07-08 @ 20:55:44
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: t

HAHA så fett! :D vad för film typ? vet du om han ska söka in till americans best dance crew? :D gud va många röster han hade fått.



när man tänker efter, endel kpoplåtar låter som engelska eftersom de mixar med engelsk text och endel koreanska ord låter som engelska och beatet äger ju 849384849 mer :D hahah

2010-07-09 @ 08:52:52
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: ja jag är sjukt mörkrädd :( men brukar tända alla lampor i huset när det blir mörkt xD men det är väldigt skönt som sagt att vara ensam hemma annars, iaf ibland :D har aldrig varit det mer än 5 dagar och nu ska det bli ungefär 2 veckor xD får se hur det går :P men jag har ju pojkvännen hos mig ibland ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-07-09 @ 14:31:25
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> Har fått skitmånga kommentarer från folk som tycker att den är "elak" mot twilight HAHAHAHA



Ha en fin kväll

KRAM

2010-07-10 @ 20:11:24
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0