big bang <3


TOP ♥ okej ni som läser min blogg fattar nog nu att jag tycker TOP är den snyggaste människan på jorden :)

Jag älskar låten, och alla medlemmar ser jätte bra ut (specielt GD & TOP). MV släppter idag för ett par timmar sedan, och nej den är inte på koreanska utan på japanska! Bigbang kommer göra sin come back någon gång i oct-nov, men eftersom dom är i YG så kan det bli senare :/

Dock får man vara glad att 2ne1 gör come back den 9 september med 6 nya låtar och 3 nta mv AHH LÅNGTAR!!! ♥ :D

Kommentarer
Postat av: » t.

ÄNTLIGEN!!! 2NE1 COMEBACK!! Längtat som en gris och velat de ska göra en comeback.. nu vet jag ju när :D så niiiice!!!



Hade inte sett Mv.n förän du skrev, haha :D La oxå upp den sen ^^, jag gillar låten! Men mv var nt så bra som de borde vara.. man förväntar ju sig mer i med de är just bigabang. :/

2010-08-25 @ 18:11:50
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: sailor moon är bäst :D <3



ibland laddar jag ner ^^ eller så kollar jag på hemsidor som laddar upp eget. Ungefär som youtube, men de har endast anime, drama och asiatiska filmer och så :3 de har oftast mycket bättre kvalit'e och så är det lättare att hitta :D



kramar<3

/kokorochan

2010-08-25 @ 21:46:30
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Karo

Big bang! <3

Min favorit är dock Daesung. ;P

2010-09-02 @ 14:46:27
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0