Torsdag.

Hejsan! Idag så började vi i skolan igen. Vi hade en superlätt franska lektion heh, och på mentorstiden så såg vi på en film och typ pratade om vänskap. Och så blev det pannkakor till lunch mums. Vi hade nya grupper på hemkunskapen. Jag fick vara med Julia och Salvador, 3 igen asså..Efter skolan så gick jag,Sara x2 och Tora till götgatan. Vi fick först in på bikbok, såg en supersöt kofta, sen så gick vi in på gina, efter det så gick SaraS, hon skulle ha träning klockan 5. Jag, Tora och SaraB då gick till weekday, provade ett par byxor och jag tror jag kommer köpa dom imorn. Jag fattar bara inte en sak. Förut så hade jag 25/32 i mina jeans, nu har jag 24/32....humm konstigt. Jaja, hursomhelst så gick vi också till monki, Sara ville nämligen ha en såndär sjorta jag hade köpt. Men hon köpte den inte, men Tora köpte en jätte fin rosa tröja, super härlig färg asså!! Sen så skulle jag då åka hem till mamma, men sen så rigde jag pappa och frågade om jag inte kunde få sova hos honom istället. Och det fick jag också! Så jag sprang ikapp Sara och Tora. Dom hade inte kommit så lång som tur var. Höll värkligen på att ramla när jag sprang till dom, som tur var gjorde jag inte det :P Va hemma hos Sara en stund också, kollade på Toras och Sara´s vidoklipp dom hade gjort igår :-)

Nu ska jag nog se på film. hej då

Kommentarer
Postat av: Karin

tror jag köpte det på monki:)

2009-01-10 @ 09:57:34
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0