Tisdag!

Hejsan! Jag har ju prao nu så det betyder ingen skola...yes! Idag så fick jag mest sortera kläder och sätta på prislappar (praoar på en klädbutik) Vid 1 så tog jag lunch, yrade runt i bland matbutikerna men visste inte vad jag ville ha. Till slut blev det pommes från grillen haha xD Klockan 4 så slutade jag och då hade jag tänkt att åka till stan och titta på locktångar (vill nämligen ha en) Och så står jag vid en spegel i klädaffären och tänkte precis gå iväg till t-banan, men då ser jag att min strumpbyxor hade åkte ner lite så jag drog då upp dom lite. Och gissa då vad som händer, strumpbyxorna går sönder HAHA! Fan vad sur jag blev, så det blev ingen stan idag för mig....vill ju inte åka till stan med ett hål i strumpbyxorna precis!? Så jag gick då hem och glode på top model och the hills och AFV xD Det va min dag det. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0