Lördag.

Hejsan!
Idag så har jag varit med Sarorna och Augusta, var hos SaraB vid klockan 1, en liten stund senare så gick vi till sandy's. Där så satt vi och ått och sedan så ville vi se på skräckis, dom satt och tjatade på mig att vi skulle gå hem till mig och se...till slut så gick jag med på det. Men först så ville jag hem och städa lite fort. Och så gick jag hem och städade lite snappt. Sen så ringde jag dom och sa att dom kunde. Augusta ringde och frågade om jag ville ha något till skräckisen. Sa till henne att hon kunde köpte djungelvrål till mig, och det gjorde hon :) När dom väll var hos mig så satte vi på 1408 och herregud vad dom satt och skrek! Fick ont i örat. Men så är det när man sitter och kollar med skräckisar med dom :P Efter filmen så kollade vi lite på tv och hade kul! Vid 5 tiden så gick vi, men SaraB ville foto lite inan hon gick hem. Så följde med henne och fotade. Sen så gick jag och Sara hem till henne så jag kunde få ''modellbilderna'' hon hade tagit på mig och SaraS. Sen så åkte jag hem till mamma (vi kollade på filmen hos min pappa).

Nu ska jag fixa lite med bloggen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0