freedaag!

Hejsan!
Idag så hade vi matte prov, hade ett poäng från G, fan vad dålig jag är hahaha, men kunde typ inte 3-5 frågor så det kanske inte är så kontigt :P Siri kom också en liten stund under matten. Hon hade jätte snygga brillor, eller det var inte hennes det var hennes kompis, eller det kanske var hennes pojkvän? Jaja, på gympan så gjorde vi upvärmningar. Vi ska hålla en egen gympa lektion förstårni. Jag, Augusta och SaraB ska köra magdans....undra hur det kommer gå xD Menmen, efter skolan gick jag, Augusta, Sara x2 och Agnes till sandy´s och fikade. Tog en läsk och en chokladmuffin som smakade mjöl, inte gott kan jag säga! Vi satt där typ hela efter middan och pratde och skratte. Vi satt också och pratade om vi inte kunde typ ha en tjejmiddag nu under dom här 3 veckorna vi e lediga (vi har ju prao nu i 2 veckor och sen lov i en vecka) Fan vad skönt, börjar 11 varje dag, men dock så slutar jag klockan 16:00.....suck.  Hursomhelst, vi kom iallafall fram till att vi ska höras typ på fredag ;) Vid 4 så gick vi där i från, gick då hem till pappa en stund och gjorde typ inget. Ringde SaraB sen och frågade om jag fick följa med, men dom hade redan bokat biljätter. Men nu är jag glad över att jag inte följde med. Det var endo ingen film jag precis ville se (i taket lysser sjärnorna). Sedan har jag inte gjort så mycket. Åkte till mamma vid 18:20 och köpte då läsk och hyrde film. Nu ska jag kanske gå och sova, är lite trött.

Puss och Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va med och tävla om ett peacearmband på min blogg!

Det ända du behöver göra är att slänga iväg en kommentar :) Läs reglerna och se hur du ska göra .

Kram

2009-02-07 @ 21:34:23
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

ååh, vad jobbigt när man är så nära gränsen. tro mig, jag vet hur det känns ;)

2009-02-07 @ 21:46:58
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0