Ett dag med Agge.

Hejsan!
Har inte bloggat på ett bra tag nu va? Men det har endo inte hänt så super mycket! I tisdags så möte jag Augusta klockan halv 2 vutanför södra station. Hennes kompis Nina(???) var med. Vi gick och fikade på något caffe och små pratade lite. Blev lite konstigt eftersom jag knappt känner Nina och det gör ju Augusta haha! Men efter vi hade fikat så skulle Nina gå. Så jag och Augusta tog hennes cykel och cyklade till Ica, där köpte vi cecar sallad, jordgubbar och körsbär! Sedan så gick vi hem till Augustas pappa och ått våran sallad, typ första gågen vi är nyttiga med varande haha :P Efter salled så tog vi fram jordgubbarna och körsbären. Fyfan vad gott det var med lite nyttigheter tihi. När vi satt där och ått så bästemde vi även att vi kanske kunde sova hos Augusta (pappa) Så vi ringde hennes pappa och frågade om det var okej, självklart var det okej :P Så vi flummade runt lite på hennes balkong. Runt halv 6 tiden så gick vi hem för att hämta lite saker till kvällen. Sedan så möter vi igen klockan 18:45 hyrde en film och köpte bröd, coca cola och ostbågar. Sedan gick vi tillbacks till Augustas pappa och flummade enu mer. På kvällen så sprang vi ner till affären och köpte mer cola + choklad då. Sedan satte vi oss igen på balkongen (det är ju förvarmt för att vara ine!!) Tog en stor klunk cola och kollar sedan upp på en balkong, och precis då jag kollar upp så kommer det en halvnaken kille utt haha, fick en liten chock och spiller utt ca halva colan jag hade i munnen hahaRunt klockan 12 så gick vi utt och flummade lite vid en park. Vi somnade  väll runt halv 4 :-)
Onsdag!
jag vaknade runt kvart över 10,
Augusta sov så sött så jag lätt henne sova. Satte mig framför tv och kollade på lite skit serier. Klockan halv 12 så gick Augusta äntligen upp haha, då gick vi till affären och köpte smör! herre gud vad varmt det var ute! Men vi köpte smöret och sedan gjore vi ett dussin mackor. Stekte på hennes balkong och sedan gick vi runt söder. Köpte en äcklig glass (gillar inte glass, men eftersom det är sommar så ska man ju äta glass haha) på donken och så gick vi till någon konstig butik, vi ska ditt igen inan skolan börjar för dom hade så roliga skolprylar haha! Sedan så tog vi tåget från horstull sa hej då vid 3 tiden. Kom hem och sedan dess har jag inte gjort så mycket :P Puss på er <3









Kommentarer
Postat av: Kay

hello kitty <3

2009-08-14 @ 07:35:24
URL: http://nineteenwolves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0