Fredag!

Herregud redan fredag. Men snart blir det måndag igen. Idag så hade vi ju skitnoprovet. Asså hela jävla provet..BLÄÄÄÄ. Vet inte vad jag ska säga om provet, ett jävla skit prov va det iallafall, och vi hade bara 50 min att göra det också? Hur fan tänker dom, tur att vi hade teori idag på gympan. Så vi fick stanna kvar i ca 15 min och göra klart provet...lyckat nej? Skit samma, efter skolan så gick jag, Sarorna och Tora och hämtade Aston, Toras hund. Den är så himla söt! Efter vi hade hämtat hunden, druckit vatten och gått på toan så gick vi utt och satte oss på mariatorget och njöt av solen! Asså det var ju jätte varmt idag. Aston fick följade med utt. Där satt vi och njöt och käkade god glass. Efter en stund så kom Agnes och satte sig med oss. Trevligt! Det kom än superstor hund och nosade lite på Aston, ägaren sa att hunden vägade 60 kg. 60 KG, fatta vad mycket, hunden vägade ju mer en mig haha. Vi pratade om bloggar (töntar vi e som pratar om bloggar haha) och lite om Astrid Lindgren filmerna. Dom är så himla bra, satt även och pratade om vilka kändis vi hade sätt. najs :P Vid 5 så gick vi alla hem, eller tora hade gått hem lite inan. Men nu ska jag äta pizza, hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0