Min kväll. :)

Kom hem får en bra stund sedan. Men nu så ska jag berätta om min kväll :-)

Först så möte jag Augusta klockan 20:20, vi gick på runt lite och kom sedan till donken, där så köpte vi en varsin glass. Vi gick mest runt slussen ett tag,sen så såg vi slottet och då frågade jag om vi inte kunde gå runt slotten, och det gjorde vi också :). Medans vi gick runt slotten så gick vi helt plötsligt bara där i från? haha, så vi hamlade i gamla stan istället., Älskar gamla stan, det är så mysigt där. Det är synd att dom håller på att bygga moderna butiker där. Typ som indiska snacka om att förstöra`? Augusta ville sitta ner ett tag. Så vi satte oss på en parkbänk och så ser jag något litet och svart springa förbi skitsnappt. Och så säger jag till augusta undra om detdär var en fågel eller en liten mus? Och så ser man en putteliten mus komma fram och Augusta bara ställer sig upp och skricker skit högt och bara springer där ifrån haha min tönt  :P Efter vi hade sätt musen så ville august sitta ner längre. x) Så vi började gå neråt mott vattnet igen. På vägen ditt så var det 2 tjejer som frågade vart husen låg. Augusta bara HUSET HAHA ne du det var jag inte? Skit högt och bara skrattade. Ena tjejen bha asså ah det är liksom en nattklubb. Augusta bha nedu, jag har inte riktigt börjat gå på nattklubbar en. Ena tjejen bha okej, men tack. hehe. Och så gick dom. Haha asså augusta kan man vara mer oartig. :P Men sen så gick vi ialla fall tillbaxs till mariatorget och efter en stund så gick augusta hem.

Och då så skulle jag också hem, men på vägen hem så möte jag på Alva, Karro, Agnes och Tora. Dom satt där på n parkbänk, så jag var med dom ett tag, vi gick in på 7-eleven och köpte godis. Höhö vi hade det iallafall väldigt trevligt. Och sen så blev klockan mycket och alla gick hem. Så nu sitter jag här med mitt colaglas och mina goda ostkrokar som mamma säger. :P

Men nu så ska jag typ kolla på tv eller på film. Hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0