Torsdag.

Hejsan! Har inte bloggat på ett bra tag, men har bara inte orkat nu när jag är i gävle. Åker hem imorn, det sk faktiskt bli skönt att komma hem till stockholm. Och imorn kommer även Tora hem, och på lördag kommer SaraB hem. Har inte gjort något speciet, firat nyår, köpt ett nytt ps2 spel och lite till. Har även köpt nya pennor till skolan haha xD Och jag ska fan inte låna ut en enda penna! Man får ju aldrig tillbacks dom? Mamma och Anna gick till affären, hoppas dom köpter coca cola och lite annat gött. Jag behöver det. Jag tror jag e cola beronde. Skulle fan inte förvåna mig om jag var det hehe. Anna köpte mama mia igår, hon bha nu ska vi se mama mia, alla bha neej!!!! Usch.....ska aldrig se mama mia the movie. Hursomhelst, har inte gjort något specielt idag spelat guitar heroes m.m. Tycker jag är ganska bra, spelar dock fortfarande på det lättaste, men ibland så spelar jag på medium hehe ^^ Nu så ska jag gå och spela guitar heroes. Det e så himla roligt. Hej då, jag skriver imron ^^

Kommentarer
Postat av: elli

åh tack så mkt .) <33

2009-01-01 @ 20:26:51
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Karin

men tack:) ha en fin fredag!!

2009-01-02 @ 10:50:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0