Lördag :D

Hejsan! Idag så möte jag pappa inte i stan. Vi gick till inter sport och kollade på jackor. Men hittade ingen jag ville ha. Sen gick vi in på nån skobutik, eller igentligen gick vi in på skobutiken först :P Jaja, hittade iallafall inga skor. Gick in på wedins (om det nu stavas så?) Hittade inga skor där heller. Men på stadium så hittade jag en super fin svart jacka, men vågade inte köpa den. Var så säker på att det var en sån jacka som Sara´S har! Men jag hittade också en röd jacka, dock inte lika fin :P Men den köpte jag! Pappa sa att den skulle vara jätte varm, haha den ser utt att vara jätte kall. Att den inte ger nån värme alls. Men får tästade den sen imorn, eller om jag inte går till affären ikväll. Men det är typ 3 års garanti på jackan. Det är ju kanon bra!? Ine på..eh vad heter den där skobutiken nu igen...humm..typ nilson? Jaja, där så hittade jag iallafall ett par jätte fina svarta skor. Och dom köpte jag, eller pappa köpte dom till mig. Och det var 500 kr rea på dom! Skorna kostade 999, så då skulle jag ju betala 499. Men vi betalde bara 199. Hehe han borde ha sätt fel eller nått sånt? Jaja, skorna var iallafall jätte fina! Efter shoppingrundan så åkte jag hem! Kollade på tv m.m. Bilder på jackan och skorna får ni se sen. Orkar inte ta foton på det nu. Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Hanna H

Jo, jag vill se dina nya innköp :)

2009-01-24 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0