Lite sent?

God kväll! Idag så gick jag till skolan, kom dock lite försent till is-passet. Mitt tåg var försenat och så stannade en tåget en stund mellan gullmarsplan och skärmabrink, jobbigt :P Men jag kom typ bra 10 min sent. Vi hade lunch redan halv 11, förut hade vi lunch 20 i 12!  Det var inte så god lunch, men så är det ibland + så var det ganska kallt i skolan idag. Vi hade även våran första slöjdlektion idag (asså vi hade det ju i 7an, men första lektionen för dena termin) Hursomhelst så valde jag syslöj, det gjorde SaraB och Tora också, tur :P Ska sticka en jätte fin humm...vad kan man kallade det? Typ en kraghalsduk, typ xD Äsch ni får se den sen när jag e färgig ^^ Efter skolan letade jag prao. Dom flesta sa nej, bajs. Men ska leta prao imorn också. Kanske man kan få inte i skrapan hum? På vägen hem så såg jag SaraB och Augusta, dom skulle till sandys, jag fick följa med. Tog en ostochskink macka. Nästa gång så ska jag nog ta en tonfisksmörgås, fick smacka av augusta. Och den var jätte god! Vi satt där ett bra tag, tog lite foton m.m. Har ontihuvudet, men bara på högersida. Det brukar jag ha, fattar inte varför? Hoppas det går över, mår även lite ialla..kan det vara sandymackan? Hehe, ne nu ska jag nog sova. Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-14 @ 21:31:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 12:55:51
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0