Imorn är det fredag JIPPI!.

Hejsan. Har ätit upp min choklad nu och kollar på Gossip Girl. Idag så hade vi ju hemkunskap, vi bakade äppelpaj, fan vad gott det var. :D Under klassrådet idag så frågade vi när vi skulle få skolfotot. Asså nu har det faktiskt gått ca 5 veckor sen vi tog fotot. Och det kommer ta längre tid. Antligen nästa vecka. Eller veckan efter höstlovet :/ Hoppas man inte blundar på fotot bara.

Eftere skolan så gick jag hem till pappa och ått lite mellis. Kollade även lite på top model och simpson. Sen så åkte jag in till ringen. Gick in på MQ, dom har ju 50% rea där. Hittade en fin kjol men köpte den inte. Men kanse ska köpa den någon annan dag, Men jag köpte iallafall 2 saker från h&m. En v-ringad tröja (låång!) och 2 par stumobyxor. Fick 10% rabat efter som jag är medlem på h&m. Efter h&m så åkte jag hem till mamma.

Men nu måste jag plugga no. Vi har prov imorn usch. Men jag tror att jag och typ hela klassen tror att provet är större en vad det igentligen är. Så måste nog slappna av lite. Klockan 21:00 så är det heroes, det får man inte missa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0