Torsdag,

Hejsan! Igår så var det ju skoldisco, det var väll som vanligt hög musik och mycket skrick efter som man knappt hör varandra när man pratade xD Det var också en heldel som hade druckit. Klockan 9 så fick man gå därifåb. Så jag,agns, karro. augusta,alva och tora var med varandra efter discot. Vi köpte gottigott ine på 7-eleven. Sen så satte vi oss i någon park (vet inte vad parlen heter, men den vid medborgarplatsen) Där satt vi och hade trevligt. Var hemma vid halv 11 tror jag

I
dag så började vi halv1, vaknade klockan 9 och gick då upp. Pluggade franska hela morgonen! Klockan halv 1 så började franskan, vi hade då franska prov. (Det var därför jag pluggade franska imorse) Usch, det gick inte så jääättteee bra, menmen. Efter skolan så var jag med saraS, tora, augusta och agnes. Vi gick till sandy´s där så köpte augusta en macka. Det var bara hon som ått någon haha xD Efter sandy´s så gick ja hem och kollade på tv. :-) Ska duscha snart, men ska nog äta middag inana jag får se., Hej då

 

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en mysig kväll:)

2008-11-27 @ 20:21:04
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0