Tisdag.

God Kväll.  Sitter i mitt rum med katten tiger som ligger och sover. Idag så var våra 2 sista lektioner iställde. Vi hade klassråd och no. Våra mentorer var sjuka eller ena var sjuk och den andra ledig haha xD så vi fick typ sluta klockan 2 :D Efter skolan så gick jag SaraB och Tora till götgatan, där så lämnde sara en kofta och ett par legins. Sen så gick vi runt lite, såg en kavaj ine på weekday. Får gå ditt någom annan dag och se hur mycket det kostar. Den kommer säckert vara skiiit dyr :P  Sen så skulle tora köpa ett par skor, men hon hade tydligen inga pengar på kortet, så hon fick låna pengar av mig. ( 100kr ) Efter tora hade köpt skor så möte jag mamma och då sa jag hej då till kompisarna och så var jag med mamma. Vi köpte kjedjor till mina halsband jag vill göra. Och så fikade vi. Jag köpte även en grå tröja som jag sedan ska måla på ;)  Okeeej? Av någon kostig anledning så funkar inte msn? Jaja inte så farligt. Men nu så ska jag sluta skriva och plugga franska. Hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0