Söndag.

God Morgon. Somnade vid halv 3 och vaknade vid 9 tiden. När jag vaknade så trode jag att klockan var typ 12 eller något liknade, men som tur var så var klockan inte så mycket. :) Det är sol ute, hoppas inte snön försviner, men den kanse kan försvina nu och sen komma tillbacks till jul :D Somnade med sminket på, usch inte bra! Så måste ta bort det snart. Känns så äckligt att ga gamalt smink i ansiktet haha xD Är lite små hungrig. Ska nog gå ner och se om det finns något bröd! Och så vill jag sitta framför tv istället, satt framför datan så mycket igår! Men nu så ska jag ta bort sminket och hitta något att äta
Hej då
=)

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe betyder nog bara att bilderna "fungerade":p

2008-11-23 @ 10:35:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0