Guitar Hero

Hejsan! Idag så frågade jag vad min syster önskade sig. Hon sa lite saker, som en stooor te kopp. Men asså jag kan inte köpa de till henne (kan inte säga varför, hon kanse läser min blogg?) Jaja, jag vet iallafall nu va hon ska få. Men jag har pengarkriiis!!!! Jag ska köpa ett par byxor för 400 kr, måste köpa prisent till pappa (han fyller år på onsdag), köpa prisen till agge och så måste man ju köpa julklappar. Hur fan ska mina pengar räcka till allt? Och vet ni vad! Min syster ska få Guitar Hero i julklapp! Dock så vet hon redan om det....fatta..asså jag kom seröst inte få spela det? Så jag sa det till mamma och hon bha men det julklapp kommer ju vara lika bra. Va? Ska jag få singstar eller? sa jag då. Neej sa mamma. Bra...asså jag vill inte ha det! Sen så gick jag ner och kollade på tv :-) Jaja.....får se vad jag kommer få i julklapp då. En egen dator kanse höhö...eller ps 3 :D  Men nuj ska jag inte skriva mer.
Hej då och God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0