Måndag

Hejsan! Idag så var det skola...blää! Vi fick sluta extra tidigt idag.  Våran bildlärare var sjuk, så vi fick vikarie. Hade det under franskan också. Efter skolan så åkte jag,tora och saraB in till stan, usch gillar inte stan, är ju inte där så ofta, Men vi gick in på h&m, där så tästade tora ett linne. Asså vi trode att det skulle sitta jätte fint på, men så så gjorde det värkligen inte det :P  Vi trode att den skulle vara ganska slap, men den var tajt.  Efter h&m så gick vi och ått på burger king, där ine var det än kille som frågade om han kunde låna min mobiltelefon. Självklart fick han det inte! Jag sa att jag då inte hade en mobil. Och sen så ringer mamma haha, men som tur var så hörde man det inte, så jag fick då låta telefonen ringa, kan ju inte ta up mobilen nu när jag hade sakt att jag inte hade någon :P Men efter vi hade ätit så åkte vi in till götgatan, där så fick jag min månadspeng av mamma. Jag, tora och sara gick in på weekday och tästade lite byxor, jag köpte att par jätte fina byxor. sånadär stentvättade. Skiit snygga asså! Fick dock en chock över att jg kunde ha 24/32 haha :P Sen så gick vi in på gina, där så såg vi en flicka som heter paow. Asså hon heter ju inte paow,men alla kallar henne det. Och  sara och tora tyckte det var skiit coolt att stå och kolla på henne haha, pinsamt! Sen så gick vi alla hem , eller vi gjorde lite till mer saker men är trött och måste hitta lite saker. Lägger in en bild på byxorna sen. Hej då


400 kr. Så jäkla värda pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0