Fredag.

Asså jag vet att det är lördag, men efter som jag inte skrev något igår så skriver jag idag vad som hände igår ^^ Igår så var jag hemme från skolan, mådde inte så bra, fram mot efter middan så åkte jag in till stan, skulle köpte en kläning till augustas pary. :P Så jag ringde saraB och frågade vart dom var, frågade även vad dom hade köpt till augusta, Hehe...dom hade köpt en sexleksak och underkläder xD Vi tänkte ge henne en annan sak, men så blev det inte. Hursomhelt så åkte jag in till stan och kollade i typ alla butiker, till slut så gick jag in på gina. Och där så hittade jag en jätte fin svart kläning för 200 kr. Sen så möte jag pappa så jag kunde få mina skor. Och sen så gick jag hem till tora där var också linn och saraB. SaraS var sjuk...synd :(  Hos tora så gjorde vi oss i ordning, tora lockade håret, det blev skiiitsnyggt :D Klockan halv 7 så började tjejmiddan, vi var liiiite sena. Typ 2 min haha! När vi var där så satte vi oss, och tog lite foton. Sen så kom hanna, augustas kompis. Då öppnade hon prisenterna. Av hanna fick hon ett paket från butrix, ett vitt paket som var helt tomt, och på det så ståg det Du har ju redan allt.  Det var faktiskt kul ;) Ja, och så fick hon ju sexleksaken och underkläderna av oss. Hon gillade värkligen underkläderna, dom var jätte fina! Sen så blev det maat, var så jäkla hungrig asså. Maten var värkligen god, efter maten såå gick vi utt en stund. När vi kom in igen så blev det efterrätt och idol. Kevin vann idol, men igentligen så spelardet ingenroll över vem som vann i år. Både kommer nog endo lyckas.  Sen så spelade vi anden i glaset. Vid 12 tiden så åkte jag hem med taxi, augusta sprang ner barfota till mig, hade glömt mobilen hehe.
Men nu så ska jag äta, bilder kommer sen, hej då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0