Torsdag!

Hejsan! Idag så var jag så jäkla trött i skolan (btw min första riktiga skoldag idag haha), vi hade teori, så medans våran läarare snackade om schampo så satt jag typ och somnade var 3dje sekund xD Ja, ni som inte vet så går jag på frisörlinjen, så det är därför våran lärare snackade om schampo ;P Vi hade teori från klockan 08:00 till 10:30. Dock så satt vi inte bara där och skrev av vad läraren skrev på tavlan. Vi skulle även se vad för hårtyp vi i klassen hade (= ta i varandas hår och se hur det ser ut) Självklart så ska ju läraren ta mig och visa upp i hela klassen vad för typ av hår jag har, och om min hårbotten är fin. Kan säga att jag hade fint hår (asså typisk skandinaviskthår) och en FIN hårbotten YEE!

Efter lunch så fick vi lära oss hur man skulle schamponera och sätta i balsam på rätt sätt. Så vi fick en varsin provdocka och så fick vi tvätta dockans hår med rätt teknik ^^ Sedan skulle vi ju borsta dockans hår och min docka hade jätte tovigt hår så det tog en tid att borsta! Sen så skulle vi göra den orginala håruppdelningen! Och asså jag fick värkligen inte fram en bena, håret bara tovade till sig 24/7. Men med läraren hjälp så gick det. Vi fick även applicera hårinpackning :D det var jätte kul faktiskt, fick man lärare sig hur man skulle applicera och ta upp håret mm ;)

Ja sen klockan 14:00 så fick vi sluta och gå hem! Köpte hem nya VR och ska sätta mig ner och läsa den nu. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Karo

Svar: Visst! Helt klart den BÄSTA gruppen, haha! <3

TOP är snyggast typ men Daesung är så söt~



Vilken är din favvolåt? xD

2010-09-03 @ 11:01:51
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0