Torsdag.


Hejsan! Idag så råkade jag försova mig lite, men det är ju inte hela värden right? Kom till skolan och fick då börja hel forma (med fön) på en docka, när man helformar (med fön) så gör man volym i hela håret med hjälp av en volymborste, ni vet sånadär runda borstar! Det var inte så svart med det tog en stund faktiskt! På rasten sprang jag iväg till nacka forum (fyfan vad stort det är asså!!!) och köpte ett par hörlurar, asså jag är värkligen mästare på att ta sönder hörlurar måste köpa 1-2 st nya hörlurar i månaden typ haha xD Jaja, efter rasten så började jag helforma (m fön) på en docka med långt hår, och det var faktiskt jobbigt, det blev inte lika bra som det blev på dockan med kort hår. Men jag orkade inte göra klart på dockan med långt hår, så jag fick lära mig hur man tupperar istället, så påbörjade tuppera på dockan m kort hår då och det blev skit mycket volym :D
Fick sluta 30 min tidigare för att jag blev klart snabbt, så gick till gymet och gymmade en stund, sedan åkte jag hem till pappa för att hämta lite saker och sen så åkte jag hem till mamma runt 18:00 ^^

Puss och hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0