The Legend Of The Seeker.


WhooHoo äntligen börjar the legend of the seeker igen! När första säsongen slutade så trodde jag värkligen att det inte skulle komma en säsong två! Men när reklamen för the legend of the seeker kom så blev jag skiit glad haha. Kalla mig tönt som sitter och glor på denna serie, men den är fan bra! kan värkligen rekomenderas. Så nu ikväll klockan 20:00 så börjar det och efter serien ska jag kolla på fun with dick and jane (eller hur man nu stavar det ;))

Ja är även ensam hemma ikväll och imorgon, så ska gå och köpa mat snart och lite gott till ikväll. Och btw 2ne1 nya musikvideo har kommit ut. Klicka här för att kolla på den! Den är värkligen skit bra, älskar CL och jag tycker hennes skådespeleri i mv var hyvsat bra!  Nu är det bara en mv kvar ahh! Och den 12 sep så kommer dom göra sin live comeback :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0